پرنسس کوچولو رهاپرنسس کوچولو رها، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 26 روز سن داره

پرنسس کوچولو رها

بدون عنوان

1395/3/17 11:29
نویسنده : آبجی زهرا
101 بازدید
اشتراک گذاری

روزه هاتون از فردا قبول باشهعینک پنجشنبه وجمعه دختر دایی محنا اومده بود خونمون کلی باهم خوش گذروندیم وبا شیطونیات اونم کلافه کردی ومیگفت واااااااای رها تو واقعا انقدر شیطونیگریه دابسمش درست کردیم قویوچون من ومحنا امتحان زبان داشتیم زبان خوندیمدرسخوان توهم که میری جامعه القران حرف الفبای .خیلی توی درس خوندن شیطونی می کنی هی در میری و وقتی دارم برات توضیح می دم مسخره می کنی منوعصبانیسکوتسوتخندونک

اما من از رو نمی رم وباز تلاش می کنمدلخور

خوشبختانه وقتی باهات کار می کنم همه رو خوب یاد می گیری اما تو هم وقتی حوصله داشته باشی وخودت بخوای کتابت رو میاری ومی گی ابجی برام بگو تازه می گی جلو جلو ها هم بگو تااز بچه ها بیشتر بلد باشمتشویق

امیدوارم ارزوی هیچ بچه ای بزرگ شدن نباشهعینک

بزرگ شدن =ازبین رفتن شادی های کودکی

همیشه قدر لحضه هاتو بدون این دنیا هیچی نداره پس بیخود برا رسیدن به بعضی چیزا نکنه از خدا غافل شیهیس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

سحر
11 آبان 95 17:52
سلاممم کسی با من دوست میشه
سحر
11 آبان 95 17:53
سلاممم کسی با من دوست میشه