پرنسس کوچولو رهاپرنسس کوچولو رها، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره

پرنسس کوچولو رها

دوشنبه 24خرداد

1395/4/1 14:35
نویسنده : آبجی زهرا
106 بازدید
اشتراک گذاری

تبریک می گم به تیم کشتیمون هورااااا به خاطربرد افتخار آمیز پهلوانان غیور کشورمون

 

امروز باهم رفتیم سوپر مارکت  وکلی بستنی خریدیم اصولا برای لباس پوشیدن اصلا به حرف های من توجه نمی کنی اما امروز چون می خواستی با من بیای سوپر مارکت تمام حرفام رو گوش کردی و لباسات رو پوشیدی ...

.........................................................................................................................................

وااااااااااااااااای امروز غذای باهم درست کردیم معرکه ..

کوکوی سیب زمینی وسیب زمینی سرخ کرده باسس خیلی خیلی خیلی زیاد ونمک که کوکوی سیب زمینی به اصرار شدید خودت تو سیب زمینی شو رنده کردی ولی من می گفت دیگه بسه وبه جاهای باریک که می رسید ازش می گرفتم وخودم رنده می کردم تازه می خواستی پیازم رنده کنی واااااای

خدارو شکر که راضی شدی بری تلویزیون نگاه کنی وکارا رو به بسپاری خب کوکو که افتضاح شد اما انقدر که گرسنه مون بود تا اخرش با مزه خوردیم تازه ازت می پرسیدم دستپختم چطوره؟ می گفتی خوبه می دونستم داری الکی میگی ،واسه اینکه دلم خوش بشه می گی البته سیب زمینی سرخ کرده مون عالی شد وبا کلی سس....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)